Asystent/ka Biura i Obsługi Klienta
6 lipca 2025
umowa o pracę
pół etatu, 3/4 etatu
brutto 3500zł - 4666zł
karta lanczowa, możliwość korzystania ze sprzętu klubowego, dla zainteresowanych szkolenie motorowodne
stacjonarna
Arkadiusza Rybickiego, Gdynia, Poland
O nas
MMorska Klub Jachtowy - Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży jachtowej, z pasją do morza i doskonałej obsługi klienta. Specjalizujemy się w kompleksowych usługach dla armatorów i miłośników żeglarstwa. W związku z dynamicznym rozwojem i planowanym rozszerzeniem zakresu usług poszukujemy proaktywnej i zorganizowanej osoby, która wzmocni nasz zespół operacyjny. Nasze biuro mieści się w Gdyni.
Twoja rola
Jako Asystent/ka Biura i Obsługi Klienta będziesz sercem naszych codziennych operacji. Twoja praca będzie kluczowa dla płynności działania biura i zapewnienia najwyższej jakości obsługi naszym klientom. Będziesz wspierać zarząd w bieżących zadaniach, jednocześnie dbając o wizerunek firmy i profesjonalną komunikację.
Główne obowiązki
Zarządzanie korespondencją: Bieżąca obsługa skrzynki mailowej, sortowanie, priorytetyzowanie i przekazywanie wiadomości, upewnianie się, że żadna ważna korespondencja nie zostanie pominięta.
Obieg dokumentów: Dbanie o prawidłowy przepływ i archiwizację dokumentów firmowych, przygotowywanie pism, umów i innych niezbędnych materiałów.
Wsparcie recepcyjne i concierge: Tworzenie profesjonalnego pierwszego wrażenia dla klientów i partnerów biznesowych, obsługa połączeń telefonicznych, witanie gości oraz pomoc w bieżących zapytaniach.
Wsparcie administracyjne: Organizacja spotkań, wsparcie w przygotowywaniu prezentacji i raportów, zamawianie materiałów biurowych.
Komunikacja: Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim z klientami, dostawcami i partnerami.
Wsparcie zarządu: Odciążanie zarządu w bieżących zadaniach operacyjnych, co pozwoli na skupienie się na marketingu i rozwoju firmy.
Oczekujemy
Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (np. asystentka biura, specjalista ds. administracji).
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2/C1) – warunek konieczny w międzynarodowym środowisku branży jachtowej.
Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office lub innego podobnego (Word, Excel, Outlook).
Wyjątkowe zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie (multitasking).
Samodzielność, proaktywność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista.
Odporność na stres i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów, nieobawianie się konfrontacji i asertywne podejście.
Dbałość o detale i skrupulatność.
Mile widziane zainteresowanie branżą jachtową/morską.
Oferujemy
Zatrudnienie w wymiarze 1/2 lub 3/4 etatu – elastyczność dopasowania do Twoich potrzeb i dyspozycyjności.
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji w branży jachtowej.
Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji.
Przyjazną atmosferę pracy w małym, zgranym zespole.
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wymiaru etatu, posiadanych umiejętności i doświadczenia.